Äntligen kväll!

Har haft supertrevligt fika besök av Sofie, Mattias, Moa och lilla Elin. Lillsnuttan var riktigt gosig och pussjuk idag! 😍❤

Och kan ju erkänna att vaniljkakan var jätte, jätte, jätte god! Kletigt att äta men så gott! 😉

Så har städat undan lite här hemma medans Emilia duschade och gjorde sig iordning för natten. Nu ligger hon i sängen och får höra god natt saga av Juliette. 😍
Ibland är de allt bra snälla och goa mot varandra! 😉

Själv ska jag också ta mig lite kvällsmat snart. Magen knorrar lite grann och jag har ingen större lust att somna utan...är så teåkigt när jag vaknar mitt i nätterna av hunger. 😂
Sen ska jag nog överväga att krypa ner i säbgeb och försöka sova. Dock tror jag det kommer bli svårt (trots att jag är trött) för det är så tomt och ensamt utan älsklingen bredvid mig. 😢

Sen under veckan får jag nog överväga att göra något med rabarber. Inte för att jag egentligen har någon större lust...men den svämmar snart över där ute.
Men vad? Och var ska jag göra av allting? Frysen exploderar väl snart då den är så jäkla full...och dagens bullbak gjorde inte saken bättre direkt. 😕
Ja ni ser ju själva. För en vecka sen var de jätte små och inte alls så mycket men sen verkar de ha exploderat i trädgården! *suck*

Jag hoppas ni alla haft en riktigt bra helg trots det grå och trista vädret!?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback