Bullar!

Vädret var ju som sagt på min sida idag så jag har bakat bullar! 2 hela satser blev det och jag är typ nästan precis klar.



En hel sats med kanel och mandelmassa. Kanelbullar är lätt min favoritbulle! 😆


1/2 sats med vanliga vaniljbullar.


1/2 sats är fyllda med vaniljkräm och sen pudrade med florsocker och toppade med glasyr. *såååå hungrig nu* 😜

Nu ska jag ta det lugnt en stund innan det är dags att fixa med mat. Är dock redan hungrig men idag blir det mat lite senare än vanligt så får bita ihop en stund till! 😣
Men är ju bara ca en timme kvar tills vi ska äta så en halvtimmes vila i soffan sen kan jag nog börja! 😃

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Men så ljuvligt!! :D

Svar: Otroligt ljuvligt! Sen att det doftar underbart här hemma är en stor bonus :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback