Förmiddagen...

...gick i ett men utan stress för ovanlighetens skull. Vilket kändes riktigt skönt för min skull! 😉 

Efter mitt förra inlägg så tänkte jag: "skit i morgonkaffet", och gick ut i köket för att skala potatis. Av bara farten stod den på spisen i väntan på lunchdags.
Dags för frukost, så maken dukade så vi kunde äta. Gott var det trots enkelheten av rostbröd och äppeljuice.

Efter detta var det diskens tur och sen var biffarna förberedda, löken hackad, alla ingredienser uppmätta och jag kände...jaha...nu då? 😂
Klockan var då inte mer än 10.20... 😂

Så valde att ta en dusch och få på mig kläder och lite smink (dagen till ära) innan klockan faktiskt var så pass mycket att man kunde börja med lunchen.
På dagens meny stod det: Hemmagjorda biffar med potatis och löksås. Till det serverade jag skivad gurka, körsbärstomater och mjölk. Så jäkla gott! 😆

Sen var det bara att duka av,rengöra bordet och påbörja det sista på presenterna till Claes. Var klar 10min innan vi skulle åka så hann ta lite bätska och gå på toa till och med. Så dagens tidsplanering var riktigt bra! 😁

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback