New day!

Ännu en fin morgon. Även om jag denna morgon inte vaknade lika stillsamt så maken välte sitt glas som stod på sängbordet vid 5.50. *urk*
Hjärtklappning deluxe och ingen av oss kunde somna om. 
Så God Morgon Världen! 😉

Idag är det fredag, även om det mer känns som söndag då barnen var lediga igår, det betyder att vi ska veckohandla och sen ikväll ska tjejerna på pyjamasparty istället för fredagsmys! ❤ 
Så resten av oss kanske får se en "vanlig" film med sonen för en gångs skull! 😂
Eller så glor vi själva. 😆 

Igår försökte vi se film...jag blev skittrött direkt och halvslumrade till och från hela början...var vaken en sväng i mitten (och knaprade på mina chip) innan jag somnade igen och missade ännu en gång slutet. 😴
Dock sov faktiskt maken en hel del själv så misstänker att vi får se om den här filmen tillsammans! 😂
Känns som om vi är lite hopplösa på detta och egentligen bara borde ge upp! 😩

Men nu ska jag ta mig lite kaffe och sen försöka räta ut ryggen lite. Den tar verkligen kål på mig för det mesta och det börjar bli så tröttsamt!
Slit, slit, slit och pyssla om alla med allting...och så mår man...skit...av det. 😯

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback