Tid för bak!

Hade lite tid över, då flickorna är iväg och de andra sitter vid datorerna, så jag passade på att slänga ihop ännu en tårtbotten.

Så snart den är färdiggräddad kommer det dröja länge tills jag för en tårtbotten igen! Är lite smått trött på detta. 😉
Skulle vilja baka lite bullar och annat gott istället, men vi behöver handla innan det kan hända för nu är nästan allt mjöl, socker och smör slut. Plus att jag inte har någon jäst hemma.
Men sen när vi handlat...då jäklar kan jag baka igen! 😂

Så medans botten står i ugnen sitter jag på altanen och njuter av vårt härliga väder. Hoppas det håller i sig mer och bättre än väder appen antyder! 😷
Vad gör ni denna onsdag då? 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback