Aktiv...

...och produktiv dag har jag haft trots sömnbrist och värk. Längtar enormt efter att må helt bra och ha normal dos med ork igen.
Men men..
Började dagen med kaffe och en maskin med tvätt, få iväg barnen till skolan, innan mer tvätt och jag drack en actimel till frukost, för mee tvätt och sen tog bussen med svärmor för julklappsinköp.
Första stoppet var Rusta. Köpte en julklapp och presentpåsar. Sen hittade jag en såååå mysig morgonrock och tofflor men köpte dem inte. Tror jag ska önska mig dem i julklapp...fast i grått. För DE var superfina i grått! 😍
Tyvärr hittar jag ingen av dem på hemsidan så ni får nöja er med bild från reklambladet på i alla fall rocken...men i fel färg.

Sen fortsatte vi till Ikea. Tittade, kände och klämde lite innan vi tog en fikapaus.

Sen mer klämma och känna för att avgöra vad och vilken typ de sista julklapparna skulle bestå av. 😉

Sen hem...mer tvätt...och fixa lunch...vilket var lätt då det bara var att värma gårdagens. 😉
Sen mer tvätt och läxläsning med dottern, undanplockning i hallen (av höstskor och jackor), tömma och plocka i diskmaskinen, mer tvätt, gå ut med sopor, handla, mer tvätt för att sen ta emot min nerkylda make och till sist montera källsorteringsgrejorna och då även passa på att städa sopskåpet...igen. 😧

Mer läxläsning, spela på mobilen, få i lilltjejen kvällsmat och nu känner jag att orken är slut så bytte om och ligger nu på soffan och samlar ett uns med kraft så jag orkar hänga sista maskinen med tvätt när den är klar....eller ja...sista för idag i alla fall. 😣

Så medams jag samlar kraft så snurrar tankarna....den där dyra jäkla telefonen gror på mig. 😕 *suck*
Men men....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback