Dagarna som gått...

...har egentligen inte varit så händelserika.
På dagen på tisdagen blev det att åka till Lidl och Netto för billiga inköp.
På kvällen fick jag mina julklappsetiketter så i onsdags morse slog jag in julklappar. SO MUCH FUN! 😆

Sen drog jag till stan för att fixa lite ärenden och på bussen hem fick jag sällskap av Theodor. Väl hemma blev det att slå in mer julklappar innan jag kom på att jag kanske ska äta lunch också! 😂
Lövbiffgryta med ris stod det på menyn!

Torsdagsmorgonen vaknade jag skittidigt pga astman, så kylde mig på balkongen när knastrande steg hördes. Härligt djurbesök på gården fick vi! 😍

Snön fortsätter att falla till och från, men det märks ingen större skillnad på marken, men är inte orolig för det är ju trots allt bara början av vintern och snö tror jag vi kommer få en hel del av i år. ❄😆

På dagen på torsdagen blev det att fixa med paket här hemma, plocka undan, leta nya kläder på nätet till sonen innan det blev lunch. Sonen fick fryspizza medans jag åt min matlåda med kyckling och nudlar.
Efter det blev det att ta bussen till hans skola för utvecklingssamtal.
Väl hemma blev det väldigt lugnt, en kall kvällspromenad och sen varma mackor och sängen! 😴

Fredagsmorgonen spenderade jag med en busstur till Netto för de sista inköpen innan jag plockade undan hemma och åt en väldigt sen frukost.
Sen ringde maken och berättade att han fick sluta redan 11.30 så det var bara att slänga på mig ytterkläder för en kall promenad till välsviken för veckans handling.
Hem, plocka in varor, slå in en julklapp till, äta lite frukt, fortsätta leta ytterkläder till sonen, umgås med barnen och små städa lite medans maken var på sjukhusbesöket.
När han kom hem blev det hemmagjord pizza till middag...glömde fota då vi alla var extremt hungriga...innan vi såg film med barnen och mös....eller ja...jag sov. 😂

Och nu är lördagen här. Fixa med lite måsten innan det ska levereras sålda saker och fixas med lunch. 😃
Idag blir det sonens önskemål. Kyckling och pastasallad. Gott!
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda...inga större planer ännu så.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback