Dear Santa...

Önskar mig egentligen något speciellt men den är alldeles för dyr så tänker inte ens nämna den.

Det jag behöver mest jag istället kan tänka mig att dela. Ett par nya tofflor, då mina nuvarande snart är trasor. En varm skön morgonrock till helgmornarnas mys vore pricken över i.
Dessa fina och mjuka hittade jag på Rusta. Priset är också helt okey. 😁
De är ju så fina i grått och det passar verkligen mig!

I februari kommer äntligen nya Fifty Shades filmen på bio, då två av mina älsklingar strax innan fyller så vet jag att det kommer vara svårt att få till det.
Så jag önskar mig ett kort så vår planerade tjejbio kan bli av, då vi längtat och väntat så! 😍

Varje dag jag numera går, mil efter mil men utan mål. Försöker varva med träning här hemma, men vikterna numera är för lätta.
Så lite motstånd är okey...för mer muskler önskar jag mig. 😉
Ett kilo och två på mina hantlar räcker ej. Så en par treor vore helt okey. En kettlebell på 4kg ger mig mer variation, så en sådan till samlingen vore kul.
Att ta min träning till en ny nivå, är extra skönt för mig. Då jag våra kära pengar slipper bränna på mig.

Presentkort är inte så kul, men jag är så trött på att sy. Så en liten sponsring vore kul, så jag tillslut slipper gå med rumpan bar. 😉

Kaffe gillar jag skarpt, men att köpa i stan gör mig kall.
Men en latte här hemma är dock ej längre detsamma. Skummet det saknas sen vispen börja slaka.

Men mest av allt önskar jag mig nog vila för all denna städningen får mig att grina.

Men detta ej går att få så jag vill helst av allt att alla mina nära och kära ska må så bra de kan!
Denna sista önskan borde vara okey 9ch bäst av allt är att den kostar INGENTING! 😀

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback