❄ Frostigt ❄

Igår kom det ner lite snö, dock alldeles för lite enligt min synpunkt.
Men med tanke på vad kallt det börjar bli ute och all frost som kryper fram under nätterna så kanske, men bara kanske, snön snart kommer för att stanna! 😀❄

Somnade på soffan igår och där har jag stannat hela natten, men inte så mycket sömn som man kanske önskar.
Inte lätt när man vaknar flera gånger om av värk och jobbiga luftrör. Jag hoppas bara jag inte blivit smittad av barnen för jag har varken tid eller lust att bli så sjuk som de har varit nu!
Har en son som "snart" fyller myndig så det ska planeras och sen måste jag bli klar med julklappar så jag kan planera resten av julen. 😂
Hos oss är detta ett STORT arbete och att få en jul utan planering...nja...känns som ett katastrofläge. 😉

Men men...först måste jag planera klart inköp och handla så jag kan börja baka beställningen jag fått. Är ju bra om den är klar när de ska hämta. 😂

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback