Helgen snart...

...slut för denna gången.
Gick och dolade lite här hemma, men kände mig mest rastlös, men seg på samma gång, så istället för att vanka fram och tillbaka så klädde jag på mig och tog en långpromenad.
Gick ca 30 min för att sen svänga förbi svärmor och lämnade av matrester och en tårtbit. 😀
Sen gick jag ca en halvtimme till innan jag gick förbi Konsum för inköp av lite söndagsgott och sen hemåt. Blev i alla fall en promenad på nästan 1,5 timme totalt och i alla fall strax över 3km. 😃

Väl hemma fick jag ladda mobilen, då den dog precis utanför ytterdörren. Sen tog jag itu med min och makens rena tvätt innan jag tog en lång och varm dusch! *gött*
På med nattkläder och sen tömma och plocka i diskmaskinen.
Nu sitter jag i soffan och funderar över om jag ska glo på tv eller se om jag hittar något trevligt att streama!?

För nu säger jag tack för mig för idag och tänker inte göra speciellt mycket mer utan bara koppla av och njuta. 😇

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback