Let it snow..

Från kalla nätter med frostig morgon till kalla dagar med vindar och SNÖ! ❄😄

Igår var det snuskigt kallt ute. Men vindarna är det största "problemet" så bara det slutar blåsa så förbaskat kommer det bli mer behagligt. 😉
Men vi spenderade förmiddagen hemma, väntande på maken och tjejernas hemkomst.
Då blev det att åka till Pizza Hut för MAT! Åh..det är såååå himla gott där. Emilia åt hela 4 slicer....DET är mycket för lilla henne. 😂
Och hon åt knappt någon glass...den var inte så god enligt henne.

Efter maten åkte vi till Netto, sen åkte vi hemåt för att släppa av tonåringarna (då de hade andra planer) för att åka ich veckohandla.
Pizzan räckte visst inte för så fort vi satt i bilen igen så åt lilltjejen salta kex. 😂

Väl hemma igen fick jag plocka undan från köksbordet, innan jag kunde packa upp varor.
Barnen tog med Netto påsarna in och bad dem ställa in grädden i kylen...möttes av detta... ❤😂

Men allt kom in på sin plats och sen var det bara ut i kylan igen för en promenad för att hämta paket. *suck*
Lite serie på datorn, lite prat med sonen när han hittade hem från skatehallen och ett samtal till en vän innan vi gick över till grannarna på en cider/öl och prat. När de drog till krogen vid 23 gick vi hem och fick ner tjejerna i sina sängar. De hade somnat på soffan, vilket jag hade väntat mig! 😍😘❤
Se klart ett avsnitt innan det fick bli sängen för min del också. 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback