Lite vila...

...blev det förut, somnade tilm en liten stund. Det var skönt, men gjorde egentligen ingen större skillnad.
Men vilade extra länge så jag såg reprisen av veckans avsnitt av Grey's Anatomy innan jag faktiskt tog disken och sen tvätta lite, så nu går 3:e maskinen i alla fall. Så Emilias kläder blir rena idag. 😉
Fick hjälp av maken att bära upp vår tvätt, så den ska sorteras och tvättas imorgon.

Efter detta blev det att få lilltjejen klar för natten och sen en lång dusch för min del. Blev lite översvämning så fick be maken rensa avloppet...igen! 😕
Kan inte vara lätt för honom med oss tjejer och vårt eviga tappa hår. 😂😍

Nu ska väl jag fundera över kvällsmat och sen överväger jag att krypa ner i sängen. Är ju sååå trött så all sömn jag kan få är välkommen.
Med en extra förhoppning om att jag mår bättre och är piggare imorgon. 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback