Mer snö tack! ❄

Sov bättre inatt. Ända till 4-tiden, för att sen somna om strax efter 5, s
För att sen stänga av väckarklockan utan att gå upp för att vakna 6.55 med lite panik då tjejerna ska upp vid 6.30 😣

Men de kom upp och iväg till skolan i tid i alla fall. Tur för mig! 😜

En actimel till frukost denna morgon med, innan jag tog bussen till Netto för billig handling, vidare mot Lidl (på hemvägen) för mer billig handling och sen hem.

Väl hemma möttes jag av den minsta snögubben jag någonsin sett! Sååå söt! 😍

Så som ni säkert förstår längtar min lilla dotter efter massor av snö. Så då det små snöat hela dagen är hon riktigt glad. 😃
Även om det ser futtigt ut på marken, så är lite bättre än ingen. ❄

Packa in varor och fixa lunch, kreolsk korvgryta med bulgur. Passade även på att koka ris till makens matlåda imorgon.

Åt min lunch till en film i soffan innan jag plockade undan, kollade viktiga saker samt fotograferade och la ut saker till salu.
Nu har jag precis dammsugit och pratat lite med sonen, innan han drog till skatehallen. ❤

Så nu väntar jag mest på att maken ska komma hem och senare ikväll får jag mina julklappsetiketter så det betyder att jag kan börja slå in alla klappar. *ÄNTLIGEN*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback