Ny vecka...

...med nya utmaningar.
De flrsta två dagarna har bestått av dammning, samtal, lagning, planering, diktskrivning, bakninh, mer samtal, mer planering, fikabesök, tvättande, plockande, rengöring, tandläkarbesök, powerwalks, tv, film, varma mackor, disskutioner, kaffe, skrivande av inbjudningar, matlagning, disk, sopor, dusch, egenvård och alldeles för lite sömn!!! 😂

Kallt och jäkligt är det ute. Även om jag tycker det är okey. Men nu vill jag ha snö, utelek och verkligen känna att vintern är här. Bara kyla utan snö är inte jätte roligt. 😢

Men men...den kommer säkert...någon gång.
Under tiden jag väntar fortsätter jag med min planering, mina samtal, mitt skrivande och min extrema julstädning. 😥
Men snart är det klart och jag kan snart ta fram granen. JÖSSES vad jag längtar! 🎄
Ska väl försöka få klart min önskelista under dagen med. Familjen frågar och julen närmar sig så kanske är dags att ta itu med detta. Så håll utkik! 😜

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback