Ont och trött 😧

Vaknat flera gånger under natten så vid 6-tiden gav jag upp och spelade på mobilen i stället.
Märks att man sovit väldigt dåligt ett bra tag då jag är trött, lättirriterad och "grinig". Tycker synd om de runt omkring mig just nu. 😯

Men fixade en redig frukost med kokta ägg, massa pålägg, grönsaker, melon och annat gott. Det satt fint i magen även om jag inte har någon större matlust idag.

Sen var det bara att påbörja frostingen och dekorera cupcakesen. Ojämnt antal så en speciell till födelsedagsbarnet. 😀

Var klar vid 10.40 med att placera om cake pops och få cupcakesen helt klara. Och nu är de även hämtade. Skönt att det är över och jag hoppas de är nöjda då det var en del som inte gick som det skulle då formarna var för mjuka och chokladen svårarbetad. Men men...bakverk blev det. 😂

Så när de var klara var det bara att ta disken och städa köket samt börja med dagens mat. Andra dottern hade önskemål om potatisgratäng...då då fick det bli det. Fylld med köttfärs och kommer serveras med sallad.
Ska bli gott!

Maken är nu ute och byter däck på bilen, jag själv väntar på att ugnen ska bli uppvärmd...vilket jag tror den är nu så ska ta och stoppa in gratängen och börja duka. 😁

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback