🎍 VĂ„r söndag 🎍

HÀr hos oss firades första advent pÄ ett litet annorlunda sÀtt i Är.
NÀr bÀgge tjejerna vÀl var hemma frÄn sina övernattningar (efter luchen) sÄ fick de öppna dagens paket.

Sen var det mysdags med allt pyssel man kan hitta pĂ„ för att göra utegranarna fina. De fick göra hĂ€lften var och sen pynta en varsin gran. RĂ€tt ska vara rĂ€tt. 😍

Efter detta bakade jag och Juliette sjÀlva, dÄ Emilia hellre ville leka med en kompis.
Saffransrutor med vit chokladfrosting. De var rĂ€tt goda faktiskt...men jag vill nog ha i mer choklad och mer vaniljsocker, mer citron och sjĂ€lvklart mer saffran...smakade lite vĂ€l mycket cream cheese och lite vĂ€l lite saffran. 😂

Medans de stod i kylen pĂ„ kylning tog jag en rejĂ€l powerwalk för att sen fortsĂ€tta pyssla tillsammans med Juliette...dĂ„ hon hittat pĂ„ en sĂ„n rolig julklapp till sin lillasyster. ❀

Sen avslutade vi denna advent med varma mackor, tĂ€nda ljus och saffranskaka! 😀

Jag var nöjd med dagen dĂ„ barnen var nöjda. En lugn dag med mina nĂ€ra och kĂ€ra. ❀
Hur spenderade ni denna dag?

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback