Fredagsnöje och alkoholmissbruk.

Blev inga mer måsten idag, min kropp sa helt enkelt stopp!
Så istället fick det bli vin i sällskap med min "Imagimorphia". 😉

Men 2,5 timme senare och fortfarande ett halvfullt glas vin, så åker resten i slasken MEN en teckning är klar i alla fall! 😂

Nu har jag precis varit nere och tagit hand om Emilia. Hon vaknade och grät samtidigt som hon hostade till, detta resulterade i kräkningar inne på toaletten.
Min stackars lilla tjej. ❤
Hon har så fruktansvärt ont i huvudet, vilket gör henne illamående. Så uppsatt hår, kräkas, munhygien, alvedon, vatten och sen åter bäddas ner i sängen.
Nu sover hon igen så jag hoppas jon får sova resten av natten och vaknar utvilad, pigg och sprallig. 😍

Jag själv sitter nu i köket tillsammans med Theodor, han äter kvällsmat och har fruktansvärt tråkigt. Jag själv är små hungrig och längtar efter vila och CHIPS!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hannah Margreta

Vilken mysig målarbok!

Svar: Den är verkligen underbar. 😊
Nina Falk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback