Halvt vaken...

...natt blev det med liten. 😍
Somnade inte sjĂ€lv förrĂ€n nĂ€rmare midnatt, sen vaknade jag av en ledsen Emilia vid 01.30 tiden och Ă„ter igen vid 02.30 för att sen vakna redan 4.30 och inte kunde jag somna om. 😱

SÄ istÀllet för sömn sÄ blev det en hel del morgonkaffe och lek med mobilen innan maken kom upp (redan vid 6.10).
DĂ„ blev det mer kaffe, plocka fram i köket och fixa glasyrer. 😂

Är man vaken sĂ„ Ă€r man. SĂ„ dĂ„ kan man lika gĂ€rna göra lite nytta. SĂ„ nu Ă€r i alla faöl överrasknings bakverken till Theodor fĂ€rdiga. Hoppas han gillar dem! 😀

NĂ€...inga riktiga munkar, riktigt sĂ„Ă„Ă„ tĂ„lmodig Ă€r jag inte. IstĂ€llet blev det vanilj och choklad "munkmuffins" med munk glasyr pĂ„! 😆

Emilia sitter nu och pĂ€rlar med godis. SĂ„ snart kommer hon LÄNGTA efter lunch sĂ„ hon fĂ„r Ă€ta dem ocksĂ„! đŸ˜‚đŸ˜â€

Och jag sjĂ€lv ska snart vispa grĂ€dde sĂ„ jag kan pĂ„börja arbetet med tĂ„rtan...dĂ„ jag Ă€nnu inte ens pĂ„börjat dekorationerna sĂ„ kommer jag ha en hel del att göra idag. 😧

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback