Ingen ork alls.

Men trots detta har jag fått en del gjort idag. Började med att äta frukost med lilltjejen och självklart sjukanmäla barnen.
Sen blev det att se något avsnitt på datorn och hänga upp makens arbetskläder på tork innan jag satte en bulldeg! 😃

Samtidigt som den jäste så fixade jag en pannkakssmet. Och ungefär samtidigt som bullarna var klara var även pannkakorna färdiga, så lunchdax! 😆

Efter det blev det disk och sen sätta en bulldeg till innan jag fick trevligt besök. Jösses vad härligt att se någon annan än mina sjuka barn en stund! ❤ 😍
Och så baka ut och grädda degen så nu luktar det underbart här hemma! *slurp*

När alla bullarna var klara, var det ut med sopor, krama besöket hejdå och sen dammsuga lägenheten och kolla posten.
Nu har jag precis fått in bullarna i påsar in i frysen och väntar på att diskmaskinen ska bli klar så man kan tömma den.
Dock börjar jag bli hungrig igen så borde överväga att äta någonting....då kanske huvudvärken och illamåendet försvinner!? 😁

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback