Internationella Champangedagen

Detta är tydligen en dag man "firar" ser jag på Facebook.

Börjar fundera på VARFÖR vi firar alla dessa olika bakverksdagar och dryckesdagar samt matdagar? Äter och dricker man inte tillräckligt redan? 😂

Oavsett vad så har vi ingen champange hemma så här blir det inget med det. Lika lite som vi firar hackkorvens dag imorgon, för vi har inte det hemma heller! 😂

MEN...då jag har lite bubbligt rosévin kvar sen tjejkvällen i lördags funderar jag på att ta mig ett glas. Det är ju trots allt "sparkling" OM det nu går och dricka!? 😉

Om inte...ja då funkar måltidsdryck, vatten, saft, mjölk eller cola zero, som vi faktiskt har hemma, MINST lika bra för min del som att dricka överdyrt bubbel!

Så med detta önskar jag er alla en härlig fredagskväll oavsett vad ni gör och den har att erbjuda! 🍷🍻

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback