Kvällspromenad

I torsdags eftermiddag kom svärmor på kaffe, och lämnade en del bröd till oss, så under dagen fixade jag med disk och bakade en kladdkaka. Ja om man nu kan kalla det kladdkaka då den blev väldigt torr trots att jag togden ur ugnen 10min tidigare.
Förstår mig verkligen inte på våran ugn ibland. Känns som om den lever sitt egna liv. 😂
Men den tog slut ändå. Maken och sonen åt rejäla bitar på kvällen och sen tog jag en liten bit till och resten fick maken med i en låda till jobbet. 😀
Tack snälla svärmor för brödet och det trevliga besöket! ❤

När maken kom hem klädde jag mig varmt och tog mig en timmes powerwalk.

Med tanke på hur mycket tid jag spenderar hemma med mina sjuklingar så är dessa promenader det jag ser fram emot mest. Får väl se hur länge det håller i sig så det faktiskt börjar bli ruskigt kallt ute. 😕
Sen var det kvällsbestyr med barnen och hjälpa Theodor att lägga upp en bra planering dör intag av pencillinen då den ska tas på fastande mage. ☺

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback