Som jag skrev...

...så blev det INTE det sistnämnda. Så istället för att skita i allt så åt jag lite mellanmål, var jätte hungrig, tog disken, rengjorde kyl, diskmaskin, bord, bänkar och ställde mig sen och bakade.
Dock tog margarinet slut, miss i planeringen, men maken var snäll och åkte till affären. Förstår ni vad SKÖNT det var att slippa gå iväg ännu en gång?
De sista veckorna känns det som om jag inte gjort något annat än gått, gått, tagit hand om sjuka barn, gått, gått och gått lite mer. 😧😦😨😥😤😂

Medans kladdkakorna stod i ugnen passade jag på att springa ut i förrådet och sen måla. 😁😀

I samma stund aom jag var klar med detta, plus att täcka denna överraskningspresent, så var kakorna klara! Perfekt timing! 😁

Så nu är frågan...städa nedervåningen? Fredagsmys med barnen? Eller vara byta om till bekväma kläder och...vara? 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback