😮 Sovmorgon 😮

För en gĂ„ngs skull vaknade jag inte massor av gĂ„nger under natten, utan bara en gĂ„ng, och jag vaknade inte mellan 4-5 pĂ„ morgonen heller. 😀
KĂ€nns lite skönt att se nĂ„got utanför fönstret nĂ€r man kommer upp. 😉

Morgonen har varit lugn med mitt morgonkaffe och lite lek med mobilen, tillsammans med min hostiga dotter bredvid. ❀
Har precis vÀckt Theodor för att ge honom hans morgondos av pencillinen, och vÀntar nu pÄ att ugnen ska bli varm sÄ jag kan fixa frukost! *mumma*

För övrigt vet jag inte vad som hĂ€nder och sker idag riktigt Ă€nnu. Theodor mĂ„ste fĂ„ ut sin reklam och för min del Ă€r det bara disk, ren tvĂ€tt som ska vikas och matlagning som stĂ„r pĂ„ schemat. Eller ja...dessa saker Ă€r ju ALLTID pĂ„ schemat. 😂

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback