Under täcket.

Var så himla trött förut. Medans jag väntade på diskmaskinen kom maken hem, så orkade inte vänta mer utan drog ut på en kvällspromenad, på va 1,5 timme.
Gissa om det var lite skönt att komma ut från denna sjukstuga. 😂

När jag kom hem var jag rätt nerkyld, vindarna är lite kyliga, speciellt när solen gått ner.
Så blev att komma ur de kalla kläderna, fräsha upp mig och krypa ner i varma nattkläder innan jag fick lilltjejen klar för natten.
Sen fick det bli kvällsmat och några avsnitt av The Big Bang. Härlig serie! 😂
Och nu har jag precis gjort mig klar för natten och krupit ner under täcket och glor på tv i väntan på att maken ska komma ner.
Så nu säger jag: God Natt & Sov Gott! 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback