"Hektisk dag"

Sov dåligt inatt igen så ännu en gång la jag mig på soffan, efter ett bra tag, och glodde på tv tills jag lyckades somna om.
Kände mig sååå trött när klockan ringds och önskade jag slapp att gå upp...när helgen väl kommer så kommer jag garanterat vakna samma tid som veckorna i alla fall. *suck* 😧

Gjorde mig iordning och skrev klart inköpslistan medans barnen gjorde sig klara för skolan. När det var gjort och flickorna var på väg till skolan så drog jag till bussen för en tur till Netto. Var tillbaka hemma vid 9.40 och då fick det bli frukost och småplockande hemma och vid 11 fick det bli en promenad till vårdcentralen för att möta Juliette och följa med henne till tandläkaren. Allting såg jätte bra ut! 😍
Direkt efter det drog hon tillbaka till skolan och jag tog en promenad till Välsviken för att veckohandla. Sen kom Claes och hämtade mig så hem och packa in alla varor, slänga på kaffekannan och värma lite mat till BeccaBus. ❤
Kaffe och prat med Claes blandat med barnskrik blev "lunchnöjet" innan det var dags att fixa mat till makens hemkomst.
På menyn idag stod det kebabspett, klyftpotatis, skivad gurka och tzatziki. *såååååå gott*

Efter maten var det bara att ta disken och torka av för att sen bara barnvakt åt BeccaBus medans hennes mamma och pappa bada bastu.
Vid 17.30 så var barnpassningen över för denna gången så de åkte hem och jag tog en promenad till Konsum för inköp av lite mys.
Och ni är det mysdags med familjen! ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback