❤ Mysig dag ❤

Igår var det rätt lugnt här hemma. Började dagen med kaffe, plockande, frukost och tvätta. Totalt hann jag tvätta alla mina, makens och Emilias kläder. Ja...nästan alla. Har makens arbetsbyxa och jacka kvar som jag inte hann med.

Syster Yster tog med sig David till Filipstad på förmiddagen. Var så härligt att ha henne här ovh få kramas ordentligt! 😍👭

Sen blev det att fixa lunch. På dagens meny stod det korvstroganoff med ris, hade visst glömt att köpa ris så det fick bli couscous istället....och makaroner till Emilis. 😆

Sen blev det fika med Malin. Så mer kaffe och resterna av tårtan. Gott gott i gott gott! 😉

Resten av eftermiddagen bestod mst av kortspel, disk, bädda iordning sängar efter övernattningsgästerna, mer tvätt och mer kortspel innan vi fick finbesök från Jönköping en stund.
Var såååååå härligt att få kramas lite mer med Sofie och Mattias. Och busa lite med Elin som har blivit sååååå stor sen sist jag såg henne. 😢
Saknar er sååå mycket älskade vänner! ❤

Efter detta var dagen nästan slut aå flickorna gjorde sig iordning medans jag hängde sista maskinen med tvätt för att köra igång alla underkläder och handdukar över natten.
När de var klara blev det kortspel och en promenad till affären innan jag och maken fixade kvällsmat. Intog min sista i sängen då jag var såå trött i ryggen och foten.

Och nu sitter jag på balkongen och försöker vakna till...vilket går rätt fort med tanke på hur kyligt det är ute. *burr*
Måndag igen och en ny vecka. Dagarna bara springer iväg här känner jag.
På dagens schema står det jobb för min del. *äntligen*
Så ska snart göra mig iordning för att sen väcka barnen och ringa fritids direkt när de öppnar.

Så kort och gott önskar jag er alla en underbar måndag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback